Ορισμός Υπευθύνου Παραλαβής και Παρακολούθησης Αναφορών (Υ.Π.Π.Α.) της Αποκεντρωμένης Οργανικής Μονάδας Καρύστου.
Στοιχεία Επικοινωνίας
Ονοματεπώνυμο: Τζάλα Μαρία
Τηλέφωνο 22243 50129
Email : tzala.maria@karystos-hospital.gr
ΑΠΟΦΑΣΗ ΟΡΙΣΜΟΥ ΥΠΠΑ ΚΑΡΥΣΤΟΥ (ΨΝ3Ο46904Γ-78Π)
Σύστημα Εσωτερικής και Εξωτερικής Αναφοράς παραβιάσεων ενωσιακού δικαίου στους φορείς του δημόσιου τομέα, σε εφαρμογή των διατάξεων του ν.4990/2022 (Α΄210).
Οι εσωτερικές αναφορές μπορεί να υποβληθούν, επώνυμα ή ανώνυμα, με τους εξής τρόπους:
- Εγγράφως:
- Αυτοπροσώπως ή Ταχυδρομικά στην έδρα του Νοσοκομείου (Πολυχρόνη Κότσικα 56, Τ.Κ. 340 01 Κάρυστος), σε φάκελο που φέρει την ένδειξη «ΥΠΟΨΗ Υ.Π.Π.Α.» ή «Αναφορά του ν.4990/2022» ή άλλη ένδειξη που να υποδηλώνει ότι η εν λόγω αναφορά εμπίπτει στις διατάξεις του ν.4990/2022.
- Με μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (email) στην ηλεκτρονική διεύθυνση tzala.maria@karystos-hospital.gr
- Προφορικώς:
- μέσω προσωπικής συνάντησης του αναφέροντος με τον Υ.Π.Π.Α., κατόπιν αιτήματος το οποίο υποβάλλεται προφορικώς στην τηλεφωνική γραμμή 2224350129 ή μέσω μηνύματος ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (email) στην ηλεκτρονική διεύθυνση ως ανωτέρω.
Σύμφωνα με τον ν.4990/2022 ως ενιαίος εξωτερικός δίαυλος αναφοράς για όλες τις κατηγορίες αναφορών ανεξαρτήτως είδους ή φορέα καθιερώνεται από τον Νόμο η Εθνική Αρχή Διαφάνειας [Ε.Α.Δ.] / βλ.παρ.1β, του άρθρου 3, του εν λόγω νόμου. Η αναφορά στην Ε.Α.Δ. υποβάλλεται γραπτώς ή προφορικώς. Η προφορική αναφορά είναι δυνατό να υποβληθεί μέσω τηλεφώνου ή άλλων συστημάτων φωνητικών μηνυμάτων, καθώς και μέσω προσωπικής συνάντησης με πρόσωπο που έχει οριστεί από την Ε.Α.Δ. εντός εύλογου χρονικού διαστήματος, κατόπιν αίτησης του αναφέροντος.
Η Ε.Α.Δ. προβαίνει στην παραλαβή και διαχείριση αναφορών που κατατίθενται ενώπιόν της, εντός εύλογου χρονικού διαστήματος, το οποίο δεν δύναται να υπερβαίνει τους τρεις (3) μήνες ή τους έξι (6) μήνες σε ειδικώς αιτιολογημένες περιπτώσεις, ενώ κοινοποιεί στα αναφέροντα πρόσωπα το τελικό αποτέλεσμα των ερευνών που κινήθηκαν από την αναφορά.
Η Ε.Α.Δ. συνεργάζεται με τους αρμόδιους δημόσιους φορείς στους οποίους διαβιβάζεται η αναφορά, οι οποίοι έχουν την υποχρέωση να παρέχουν ενημέρωση σχετικά με την πορεία της εντός οριζόμενης προθεσμίας και σύμφωνα με συγκεκριμένη διαδικασία.
Κανονισμός Ενιαίας Διαχείρισης Καταγγελιών και Παραπόνων από το Γραφείο Προστασίας Δικαιωμάτων Ληπτών/τριών Υπηρεσιών Υγείας του Γ.Ν.-Κ.Υ. Καρύστου
Σκοπός του παρόντος Κανονισμού είναι η βέλτιστη διαχείριση των καταγγελιών, των παραπόνων και των θετικών εντυπώσεων των ληπτών/τριών υπηρεσιών υγείας από τα Γ.Π.Δ.Λ.Υ.Υ., με επιμέρους στόχους:
α. τη διασφάλιση και την προστασία των δικαιωμάτων των ληπτών/τριών υπηρεσιών υγείας,
β. την ενίσχυση της λογοδοσίας και της διαφάνειας,
γ. την ανάδειξη των αναγκών και των δυνατών και αδύναμων σημείων στο πλαίσιο λειτουργίας των νοσοκομείων του Ε.Σ.Υ. και
δ. την αξιοποίηση της πληροφόρησης και της συνεργασίας για τη λήψη διορθωτικών μέτρων ή/και την προώθηση των καλών πρακτικών.
ΕΝΤΥΠΑ
Αναλυτικά ο Κανονισμός Ενιαίας Διαχείρισης Καταγγελιών και Παραπόνων πατώντας εδώ
Μπορείτε να κατεβάσετε το έντυπο Υποβολή Καταγγελίας - Παραπόνου πατώντας εδώ
Μπορείτε να κατεβάσετε το έντυπο Υποβολής Θετικών Εντυπώσεων πατώντας εδώ